kolor czerwony

  • 6 Odpowiedzi
  • 2446 Wyświetleń
*

miron1210

  • Newbie
  • *
  • 2
  • 0
    • Zobacz profil
kolor czerwony
« dnia: Luty 05, 2017, 10:07:25 »
witam,podłączyłem taśmę rgb czyli k1 czerwony ,k2 zielony,k3 niebieski, k4 biały i mam problem jak ustawię aby po 23 wszystko się wyłączyło to cały czas świeci mi kolor czerwony ,tak jakby cały czas było napięcie w k1.co tu zrobić?
« Ostatnia zmiana: Luty 05, 2017, 10:17:44 wysłana przez miron1210 »

*

Romek

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • 227
  • 0
    • Zobacz profil
Odp: kolor czerwony
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 07, 2017, 21:57:43 »
Prawdopodobnie uszkodzony kanał. Nowy sterownik już jedzie.

*

miron1210

  • Newbie
  • *
  • 2
  • 0
    • Zobacz profil
Odp: kolor czerwony
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 08, 2017, 14:51:16 »
Prawdopodobnie uszkodzony kanał. Nowy sterownik już jedzie.


witam ,sterownik dotarł i wszystko jest ok.pozdrawiam

*

Dziubek

  • Newbie
  • *
  • 28
  • 0
    • Zobacz profil
Odp: kolor czerwony
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 18, 2017, 22:07:18 »
podepnę się pod temat, bo podobny :)
kupiłem nowe moduły (do starych dostała się woda i spuchły... )  polutowałem tak jak poprzednie i jest problem ... mianowicie świeci mi się non stop kolor czerwony, nie ma znaczenia co jest w ustawieniach... czy jest możliwe ze coś źle zlutowałem?? czy raczej sterownik?

*

Dziubek

  • Newbie
  • *
  • 28
  • 0
    • Zobacz profil
Odp: kolor czerwony
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 19, 2017, 12:01:45 »
przełożyłem dziś przewód z koloru niebieskiego do kanału czerwonego i zaświeciło mocno...  oczywiście na niebiesko czyli to coś w sterowniku...

*

Romek

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • 227
  • 0
    • Zobacz profil
Odp: kolor czerwony
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 20, 2017, 13:20:50 »
Czyli pewnie uszkodzony kanał. Proszę o kontakt na mail serwis@palabras.pl, to ustalimy sposób reklamacji.

Pozdrawiam
Romek

*

sybille94

  • Newbie
  • *
  • 4
  • 0
    • Zobacz profil
Odp: kolor czerwony
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 16, 2018, 10:33:23 »
Ja miałam to samo i uszkodzony kanał rzeczywiście był, musiałam się udać po pomoc do serwisu  :-\
W walce ze zmarszczkami warto postawić na sprawdzone dermokosmetyki https://poznajrichevon.pl/produkt/richevon/