Instalacja programu

  • 16 Odpowiedzi
  • 5462 Wyświetleń
*

moohosol

  • Newbie
  • *
  • 2
  • 0
    • Zobacz profil
Odp: Instalacja programu
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 28, 2016, 23:21:30 »
Prawdopodobnie antywirus przenosi pliki do kwarantanny. Proszę wyłączyć antywirusa i spróbować ponownie.

antywirus wylaczony...niestety bez zmian.. na weryfikacji sie wyklada... :(

*

Romek

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • 227
  • 0
    • Zobacz profil
Odp: Instalacja programu
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 30, 2016, 12:36:38 »
Jeżeli program jest już zainstalowany, to proszę odinstalować i spróbować zainstalować jeszcze raz.

Na pewno nie działa jakiś domyślny Windows Defender? Nic innego nie przychodzi mi do głowy.

EDIT:

Można też zainstalować .NET 4.0 ze strony Microsoftu, a dopiero potem uruchamiać aplikację.
https://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=17718
« Ostatnia zmiana: Październik 30, 2016, 12:42:49 wysłana przez Romek »